با حضور معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار يزد صورت پذيرفت:

قدرداني از تلاشهاي كاركنان دفتر فناوري اطلاعات استانداري


یزدفردا "در نشستي كه با حضورمعاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار يزد و در محل دفتر اين معاونت برگزار گرديد، از خدمات و تلاشهاي بي وقفه و خستگي ناپذير كاركنان دفتر فناوري اطلاعات استانداري قدرداني شد.


به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، عباسعلي رضايي در ابتداي اين نشست با اشاره به كوششها و خدمات موثر دفتر فناوري اطلاعات استانداري اظهار داشت: پرسنل حوزهIT به رغم همه مشكلات و كمبود امكانات و منابع مالي، با پشتكار و تلاش خستگي ناپذير خود، اقدامات قابل تقديري را به انجام رسانده اند كه حقيقتا جاي قدرداني و سپاسگزاري دارد.


وي با اشاره به تدوين سند توسعه IT استان يزد گفت: تصويب و ابلاغ اين سند راهبردي در سال گذشته صورت گرفت، كه استان يزد در كشور، اولين استاني بوده كه نسبت به تدوين سند IT اقدام نموده است. رضايي افزود: اين سند با همكاري و هماهنگي مسئولين مرتبط در تهران و يزد و همچنين متخصصين اين حوزه تدوين و ارائه شده است.


معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار يزد با اشاره به فراهم بودن شرايط براي نهادينه كردن و توسعه IT در استان افزود: شرايط موجود ايجاب مي كند كه دفتر فناوري اطلاعات استانداري در فرهنگسازي استفاده از امكانات IT پيشرو بوده و به عنوان الگويي براي ساير بخشها در اين رابطه باشد.


وي استعانت از خداوند متعال، تعهد، انضباط و نظم كاري، مديريت و تدبير در امور و دقت و سرعت در انجام كارها را از ابزارهاي اصلي موفقيت در همه بخشها عنوان و با اشاره به تشكيل اتاق فكر IT در استانداري خاطرنشان كرد : بايد با بهره گيري از توانمندي و قابليتهاي اساتيد، نخبگان، مديران و كارشناسان اين بخش، ضمن تقويت اين اتاق فكر، زمينه نهادينه شدن فرهنگ استفاده از IT را فراهم آورد و آن را در استان نهادينه كرد.


شايان ذكر است چند روز پيش استان یزد، در نخستین جشنواره ملی فاوا كه با حضور رییس جمهور در سالن اجلاس سران کشور های اسلامی برگزار شد، رتبه اول ارائه خدمات دولت الکترونیک را از آن خود کرد. براساس این گزارش در کارگروه دولت الکترونیکی در محور ارائه خدمات دولت الکترونیکی به ترتیب استانهای یزد و اصفهان مقام اول و دوم و استان خراسان رضوی و کرمان به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.


همچنين در ارائه خدمات پستی اداره کل پست استان یزد رتبه سوم کشوری را از آن خود ساخت.


در این مراسم که معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد حضور داشت، لوح سپاس این جشنواره به “عباسعلی رضائی” اعطا شد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا